FAQ – Det du lurer på!
Finner du ikke svar på spørsmålene dine her, kan du alltids kontakte oss på facebook chaten.
Hvilken type fotballpakke selger dere ?
Vi selger for det meste hotellpakker og full pakke med fly. Vi selger også kun kampbilletter.
* Ved kjøp av kun kampbilletter følger billetten kampen om den blir flyttet.
Vil dere selge pakker med fly ?
Etter Covid har prisene på charter vært skyhøye. Vi vurderer fortløpende om vi skal sette opp fly til kamper. Gå inn på snarveien Våre flypakker for å sjekke hvilke kamper vi selger full pakke med fly.
Hvilke billetter er de beste billettene ?
Langside platina billetter er våre klart beste billetter. Ønsker dere full middag – er det våre premium hospitality dere bør gå får.
Hvordan er det å ha med barn på KOP ?
På kop er det mye liv og folkene står som oftest hele kampen. Det er mao. kanskje ikke den beste plassen for barn.
Kan jeg selv ønske hvor jeg vil sitte innenfor en kategori ?
Dere blir plassert ut basert på kategorien dere kjøper. Det vil ikke være mulig å kreve på forhånd hvor dere vil sitte. Bildene på produktarket, samsvarer godt med hva våre kunder fikk i fjor på tilsvarende billett kategori.
I noen tilfeller går vi utenom dette, f.eks. om noen ønsker å sitte på L5/L6, men da får disse pris utenom det som står på produktarket.
Hvordan og når mottar jeg kampbillettene?
Har dere bestilt hospitality billett, vil dere motta denne på epost 2-5 dager før kamp. Husk å sende inn navn og epostadresse til alle i ditt reisefølge.
Har jeg bestilt ordinær kampbillett, vil dere motta sms 1-2 dager før kamp med adresse og tidspunkt for avhenting.
Hvordan fungerer det med betaling ?
Dere kan betale med kort, PayPal og faktura.
Dersom dere velger faktura og har kjøpt hotell/flypakke skal depositum på 2000,- per person og gebyrer være betalt innen sju dager. Ved kjøp av kun kampbilletter, skal hele faktura være betalt innen sju dager.
Hva skjer etter jeg har bestilt ?
Når vi får inn ordre, behandler vi den og legger den inn i våre systemet. Når vi har prosessert ordren vil dere få faktura som bekrefter ordren. Itillegg vil ordren ha ny status inn på dine ordrer. For kort og PayPal vil ordren ha «Prosessert og betalt» og for faktura vil ordren ha «Prosessert og avventer betaling».
2-3 uker før avreise sender vi ut reiseinformasjon. Her vil det stå litt enkel informasjon om turen, samt at vi legger ved hotellvoucher og flybilletter.
Omvisning på Anfield ?
Omvisning på Anfield kan være lurt å bestille så fort TV-kampene er satt og tidspunktet for kampen er bekreftet. Dere kan bestille omvisning på Anfield her.
I sesong 22/23 kom man ikke inn i garderoben dagen før kamp. Så kan være lurt å ha omvisning dagen etter kamp. På selve kampdagen kommer man ikke inn i garderoben.
Har dere kampbilletter for rullestolbrukere?
Ja, kontakt oss på facebook angående tilgjengelig. Prisen vil være samme som langside hospitality.
Transport mellom flyplass og hotellet ?
I våre full pakke med fly er dette inkludert i prisen. Ved bestilling av hotellpakke, vil vi være behjelpelig med transport. Kontakt oss på e-post eller facebook for hjelp til å bestille transport.
Transport til Anfield ?
Vi setter ikke opp noen buss til Anfield. Dette da våre kunden ønsker å dra opp til forskjellige tidspunkt. Fra bussterminalen går det hele tiden buss opp til Anfield, samt dere kan be hotellet bestille drosje til dere. Er dere 4 stykker er det like billig som buss. Sørg for at dere er ved Anfield 3-4 timer før kamp, slik at dere får oppleve stemningen før kamp rundt Anfield.
Serverer alle hotellene frokost ?
Alle våre hoteller er med frokost inkludert i prisen om det ikke står noe annet. For leiligheter er ikke frokost inkludert.
Hva er forskjell mellom de forskjellige rommene på hotellene ?
Familierom er en stor dobbelseng og ei sovesofa. Dette fungerer godt for en familie på 3-4 stykker, hvor to er barn. Dersom man er 3 godt voksne mannfolk, bør man kanskje vurdere to rom eller en leilighet på Posh Pads.
Vanlige dobbeltrom har dobbeltseng eller to enkeltsenger(twin).
Kan vi bli flyttet fra hotellet vi har valg ?
Normalt blir dere ikke flyttet fra hotellet dere har valgt. Men i noen situasjon som ved Melodi Grand Prix kan det skje. Da vil dere bli tildelt et hotell av samme standard.
Kan jeg bestille parkering på flyplassen?
Dersom du skal parkere på flyplassen er det ofte lurt å bestille parkering på forhånd for å unngå stress og mas på avreisedagen. Du får normalt sett også en bedre pris når du forhåndsbestiller.
Bør vi veksle penger før vi reiser?
Om du skal veksle penger før du reiser eller vente til du kommer til destinasjonen kan nok variere litt fra destinasjon til destinasjon. Ofte kan vekslingskursen være lavere om man tar ut penger i en minibank på reisemålet, enn om man gjør det hjemme. Men vær obs på at mange banker har høye gebyrer for kontantuttak i utlandet. Ved kontantuttak i utlandet velg at kortet skal belastes i lokal valuta. Lar du minibanken sette vekslingsraten, får du mye dårligere rate enn når kortselskapet gjør det.
Trenger man strømadapter på hotellet?
Du vil trenge reiseadapter når du reiser til UK. Noen hoteller har rom med USB-lading.
Hvilken tid kan jeg sjekke inn og ut på hotellet?
Normalt kan man sjekke inn etter 15:00, og utsjekking 11:00. Sjekk hotellets hjemmesider for nøyaktig tidspunkt.
Hva gjør jeg dersom jeg har mistet/glemt noe på reisen?
Har du glemt eller mistet noe på reisen? Kontakt vårt personal, og de vil gjør hva de kan for at det skal komme til rette.
Hvis du mistet noe på flyplassen ved utreise eller om bord på flyet da du reise hjem, kontakter du i hittegodsavdelingen på flyplassen du reiste ut fra i Norge.
Hva gjør jeg dersom det er mangler ved hotellet ?
Ved mangler på hotellet kontakter du resepsjonen så fort som mulig. Det kan du også gjerne om dere ønsker to dyner istedet for den ene store ved bestilling av dobbeltseng.